Content Marketing Strategy

Internetový marketing

Začněte využívat  internetový marketing při propagaci vašich webových stránek.

Poskytuje kompletní řešení pro Váš web  v oblasti internetového marketingu. Specializujeme se na SEO optimalizaci pro vyhledávače (SEO – Search Engine Optimization). Hlavní součástí internetového marketingu je nastavení a udržování seo. Sledování pozic klíčových slov ve vyhledávačích. Správa webu, včetně aktualizace a nastavení internetového marketingu včetně SEM marketingu ( PPC reklama a virární marketing). Marketing na sociálních sitích.

 

Součástí internetového marketingu je seo analýza klíčových slov. Budování zpětných odkazů – linkbuilding. Do internetového marketingu patří také ruční registrace do katalogů. Internetový marketing tzv.  marketing pro vyhledávače nelze dělat bez seo copywritingu. Copywriting – speciální technika jak psát na web, aby ho vyhledavač našel a web zůstal přitom obsahově kvalitní.

Internetový marketing je pouze nástroj, který slouží k tomu, jak přivést a udržet potenciální zákazníky na Vašem webu.

SEO optimalizace pro vyhledávače

SEO (Optimalizace pro vyhledávače) je soubor technik, které usilují o získání návštěvnosti webu skrze neplacené výsledky vyhledávání. Webové stránky jsou vytvářeny a dále optimalizovány mj. tak, aby je vyhledávače na dotazy vyhledávajících umisťovaly co nejvýše.

PPC reklama

PPC (placené kliknutí) – Ve vyhledávačích se zobrazuje jako sponzorovaný textový odkaz většinou o 3 řádcích. V obsahové síti jako textová, bannerová nebo video reklama. PPC (pay-per-click) program Seznamu se jmenuje Sklik a Googlu AdWords. PPC je termín zažitý pro celé inzertní programy.

Reklama v obsahové síti

Reklama v obsahové síti (kontextová reklama) – Obvykle ji nabízí PPC systémy - jelikož spolupracují i s majiteli webů, mohou odkazy zobrazit i mimo samotné vyhledávače. Inzerent může využít různé typy cílení (AdWords, ostatní systémy jen základní typy cílení): cílení na tematické kategorie, zájmy uživatele, kontextové cílení, cílení na konkrétní servery nebo podle předchozí akce uživatele (remarketing).

Bannerová reklama

Bannerová reklama je nejznámější formou internetové reklamy. Bannery mohou mít různé formáty/rozměry (nejčastěji se používá cca 8 rozměrů statických, či pohyblivých obrázků). Nejlépe se hodí na brand building, inzerci výhodných nabídek a zaujetí uživatele vizuálním obsahem. Bannery dnes často najdeme umístěné i na malých webech.

Emailing

E-mailing je internetovou obdobou direct mailu. Seznamy e-mailových adres jsou na prodej a existují firmy, které se specializují na rozesílání hromadných mailů. Nejčastěji se setkáváme s obchodními sděleními (newsletter) a nevyžádanými e-maily (spam).

Social media

(Facebook.com, Lidé.cz, Líbímseti.cz, Linked.in, Twitter, Google+, Foursquare) umožňují kromě bannerové reklamy také komunikovat s „fanoušky“ a do jisté míry sledovat jejich chování. Facebook například neustále rozvíjí statistické informace, které provozovatelům FB stránek nabízí.

Our web design projects

See all projects

 

„Internetový marketing je marketing, který se odehrává ve specifickém prostředí internetu a vychází ze všech praktik klasického marketingu. Nástroje, které využívá, jsou v užším pojetí pouze internetová reklama a vlastní webové stránky. 

 

Effective Copyrighting

V širším pojetí pak i další nástroje marketingových komunikací, které se na internetu také uplatňují: online public relations, online direct marketing a podpora prodeje na internetu.“

„Internetový marketing je základem kvalitní práce na internetu, bez internetového marketingu nejen, že firma nemůže být úspěšná, ale taky nemůže kvalitně komunikovat s klienty a to je něco, co oni dnes vyžadují.

Řekněte nám o vašem projektu

Pomůžeme vám nastartovat vaše podnikání na internetu.

Testimonials

See all testimonials

Please let us know in the "Details" filed the best time to contact you.