Pay Per Click Management

PPC reklama

PPC reklama je jednou z nejefektivnějších metod, jak dostat potencionální zákazníky na Vaše webové stránky.

PPC kampaně ve vyhledávačích představují jednu z nejefektivnějších forem on-line reklamy. Tato internetová reklama má výhody jako přesné cílení, vysoká návratnost investic (ROI), nízkou cenu, možnost rychlého startu atd. PPC kampaně řadíme mezi placené kampaně ve vyhledávačích. Výraz PPC pochází z anglického pay-per-click, neboli platba (až) za proklik.

Jak fungují PPC reklamy?

  • Nezaplatíte za zobrazení reklamy, ale zaplatíte pouze, když na ni někdo klikne.
  • PPC je jedna z nejefektivnějších online reklam.
  • Nabízíme správu a aktualizaci PPC reklam (reklama za proklik).
  • Založení účtů na www.sklik.cz, www.adwords.cz, www.etarget.cz zdarma.
  • Vedení reklamních kampaňí 2500 Kč / měsíc.

Proč si vybrat pro správu PPC kampaňí zrovna nás?

  • Máme prokazatelné zkušenosti.
  • Vedení PPC kampaňí i v zahraničí na polském a ruském trhu.
  • PPC kampaně vedeme tak, aby byly co nejefektivnější s co nejmenšími náklady.
  • Nehledíme pouze na vysoké pozice či míru prokliku reklam.
  • Soustředíme se na konverze – tedy na to, aby vám PPC reklamy přiváděly co nejvíce skutečných zákazníků.
  • S námi máte vždy přehled o svých nákladech.
  • V reklamním systému vytvoříme váš vlastní účet, k němuž dostanete přístupové údaje.
  • Kdykoli si můžete ověřit, jak na tom kampaň skutečně je.
  • Flexibilně se přizpůsobíme vašim požadavkům.

ROI návratnost investic

ROI je zkratka z anglického Return On Investments, tedy návratnost investic. Jako ROI (někdy též ROI index) označujeme poměr vydělaných peněz k penězům investovaným. ROI tedy udává výnos v procentech z utracené částky.

 

PPC Remarketing

Remarketing (někdy také retargeting) je způsob cílení PPC reklamy na uživatele, kteří již dříve propagovaný web navštívili. Cílem je znovu se připomenout. Na web si přidáte speciální kód, ten uživatele při návštěvě označí pomocí cookies, reklamní systém si ho tak zapamatuje. Příslušnou reklamu mu pak zobrazuje na dalších webech zapojených v obsahové síti.Obecně platí, že remarketing má několikrát větší účinnost než klasická PPC reklama. Ta se dále zvyšuje s tím, čím lépe a přesněji remarketing cílíme. Remarketing už dnes umí oba hlavní PPC systémy používané v ČR – Google i Sklik. Google spustil remarketing v roce 2010, reklama se zobrazuje v obsahové síti AdSence nebo třeba na serveru YouTube. Sklik (reklamní systém Seznamu) se remarketing naučil začátkem roku 2014.

PPC reklama na sociálních sitích

Proč byste měli využít PPC v sociálních sítích?

Facebook nabízí velice přesné cílení reklam. Svou cílovou skupinu najde každý. Oslovujete uživatele v prostředí, kde se cítí příjemně a chová se emocionálně a impulzivně. Investice do PPC v sociálních sítích nemusí být vysoká, záleží pouze na vašich možnostech.

Máme bohaté zkušennosti s reklamními systémy jako sklik, adwords, etarget a další.

Our case studies

See all projects

Řekněte nám o Vašem projektu.

Pomůžeme Vám v začátcích vašeho podnikání. 

Testimonials

See all testimonials

Please let us know in the "Details" filed the best time to contact you.