
Local SEO
Patří k nejnovějším trendům v roce 2014.
Popracovat na Local SEO v roce 2014 je jedním z online marketingových trendů. Portál Searchengineland.com přináší proto 6 tipů pro rozvoj Vašeho podnikání. Využijte všechny dostupné zdroje ve Vašem okolí.Samozřejmostí je registrace v rámci Google Maps, vložení mapy na Váš web, uvedení kontaktních údajů a adresy na Vašem webu, ale především registrace do místních vyhledávačů, event. využití printových médií ve Vašem okolí.
LOCAL SEO TIPY:
- Zaměřte se i na širší okolí, okres nebo kraj, ve kterém působíte.
- Nasměrujte na Vaše www stránky nebo e-shopy doménu, která obsahuje i název města, ve kterém podnikáte – např. truhlarstvipraha.cz nebo truhlarstvi-praha.cz.
- Mezi klíčová slova na Vašem webu zařaďte i kombinace s názvem města.
Nezapomínejte na aktualizaci a kontrolu údajů v místních vyhledávačích a portálech.
Po každém stěhování, rozšíření pobočky nebo změně telefonního čísla nezapomeňte na úpravu Vašeho firemního profilu i v lokálních zdrojích. Místo To-Do listů nebo stickers si seznam všech lokálních médií, kam jste zadávali své údaje, archivujte např. v textovém editoru ve Vašem počítači a přidejte i URL adresy, resp. login a heslo, aby jste změny zrealizovali rychleji.
32,8%
Increase in Online transactions
56,48%
Revenue increase
148%
Increase in Organic traffic
46%
Increase in Mobile traffic

LOCAL SEO TIPY:
Jednorázovou registrací do lokálních online médií to jen začalo, sledujte, zda nejsou dostupné nové zdroje, příp. kategorie, aby jste Váš web mohli co nejlépe zatřídit do vyhledávače. Do Vašich profilů v jednotlivých lokálních zdrojích zakomponujte i fotogalerie, videa nebo linky, na kterých je potenciální zákazníci najdou. Pokud Vaše firma sídlí na více místech v daném městě, vytvořte samostatné záznamy pro každou pobočku.
LOCAL SEO TIPY:
Zůčastněte se na místních akciích, nabídněte slevy studentům univerzity nebo konkrétní střední školy ve Vašem městě a požádejte tyto instituce, aby odkaz na Váš web umístily i na své stránky, resp. na letáky nebo jiné propagační materiály. Vytvořte seznam Vašich oblíbených podniků z okolí a podělte se o něj např. s Vašimi fanoušky nebo followery na sociálních sítích. Získejte feedback! Vyzvěte Vaše zákazníky k vyplnění dotazníků spokojenosti nebo ke krátkým e-mailovým referencím.

Řekněte nám o svém projektu.
Nastarujte svůj business plát s námi.